

Hostessa to osoba, której rolą jest promocja, wystawianie lub reklamowanie produktów komercyjnych (zwłaszcza ubrań mody na pokazach mody), czy też pomoc wizualna dla osób tworzących dzieła sztuki lub pozujących do fotografii.
Modelowanie (“modelowanie” w amerykańskim języku angielskim) uważane jest za odmienne od innych rodzajów publicznego wykonania, takich jak aktorstwo czy taniec. Chociaż różnica między modelowaniem a wykonawstwem nie zawsze jest jasna, nie zawsze jest ona uznawana za “modelowanie” w filmie lub sztuce.
Typy modelowania to: moda, glamour, fitness, bikini, ekskluzywna sztuka, body-part, druki promocyjne i komercyjne. Modele prezentowane są w różnych formatach medialnych, w tym: książkach, czasopismach, filmach, gazetach, internecie i telewizji. Modele pojawiają się czasem w filmach (Prêt-to-Porter i Looker), programach telewizyjnych reality (Amerykański Next Top Model i Agencja Modelowania Janice Dickinson) oraz wideoklipach (“Freedom! ’90”, “Wicked Game”, “Daughters” i “Blurred Lines”).
Hostessa Warszawa – to również zawód wymagający
Gwiazdy, w tym aktorzy, piosenkarze, osobistości sportowe i gwiazdy telewizji reality, często korzystają z kontraktów modelarskich oprócz swojej regularnej pracy.
Modelowanie jako zawód zostało założone w 1853 roku przez Charlesa Fryderyka Wortha, “ojca zamachu na głowę”, kiedy poprosił żonę, Marie Vernet Worth, o modelowanie zaprojektowanych przez niego ubrań. Termin “model domu” został ukuty w celu opisania tego typu pracy. W końcu stało się to powszechną praktyką w paryskich domach mody. Nie istniały standardowe wymagania dotyczące pomiarów fizycznych dla modelu, a większość projektantów wykorzystywała kobiety o różnych rozmiarach do demonstrowania różnorodności w swoich projektach. Zaprasza hostessa Warszawa.
Promocja produktu dzięki modelkom przynosi efekty
Wraz z rozwojem fotografii modowej, zawód modelarza rozszerzył się na modelowanie fotograficzne. Do końca lat 50. modele pozostawały dość anonimowe i stosunkowo słabo opłacane. Jednym z pierwszych znanych modeli była Lisa Fonssagrives, która cieszyła się dużą popularnością w latach 30.[3] Fonssagrives pojawiła się na ponad 200 okładkach Vogue, a uznanie jej imienia doprowadziło do znaczenia Vogue w kształtowaniu kariery modelek mody. W 1946 r. w Nowym Jorku Eileen i Gerard Ford założyli Ford Modelels, jedną z najstarszych agencji modelowych na świecie. W latach 40-tych i 50-tych XIX wieku Wilhelmina Cooper, Jean Patchett, Dovima, Dorian Leigh, Suzy Parker, Evelyn Tripp, Carmen Dell’Orefice, a także Lisa Fonssagrives, zdominowali w latach 40-tych i 50-tych ubiegłego stulecia: wśród modelek Suzy Parker, Evelyn Tripp, Carmen Dell’Orefice, Carmen Dell’Orefice i Doroty, wśród modelek w Paryżu dominowały: “Suzy Parker”.
Modele te nie były jednak znane poza środowiskiem mody. W porównaniu z dzisiejszymi modelami, modele z lat pięćdziesiątych były bardziej ekskluzywne. Wilhelmina Cooper wykonała pomiary 38″-24″-36″, a Chanel Iman 32″-23″-33″.